Eiti į turinį

Indrė

Jaunesnieji eiliniai
  • Viso žinučių

    14
  • Užsiregistravo

  • Buvo prisijungęs

  • Days Won

    1

Indrė last won the day on August 26 2014

Indrė had the most liked content!

Nario reputacija

4 Neutrali reputacija

Apie Indrė

  • Rangas
    Klubo narys

Profilio informacija

  • Lytis
    Moteris
  1. Gal galit patarti, kokį gerą ir neypatingai brangų žiūrono modelį, žiūrėt į šautuvo taikinį 50 metrų atstumu? Dabar naudoju Hawke Nature 20-60x60, bet į 50 metrų vaizdas - kaip kada, labai priklauso nuo oro sąlygų, ir šiaip gana tamsus. Kartais kai drėgnesnis oras, arba šūvis kur toliau nuo centro, tai iš vis nesimato.
  2. Pažiūrėjau nuotraukas iš pasaulio čempionato finalo. Yra, kas keičia pirštines. Pvz #2, #4 stačiom keičia; #7 gulom viena, stačiom-klupom kita. http://www.issf-sports.org/photoplayer.aspx?gallerykey=1446-8542 . Bet aišku jeigu per varžybas teisėjas sakys, kad negalima, tai nepaaiškinsi "nuotraukose mačiau".
  3. Paklausinėjau, sako, kad galima. Taisyklių punkto neradau.
  4. Ar galima šaudant iš trijų padėčių pagal ISSF taisykles naudoti skirtingas pirštines, pvz. gulom-klupom vieną, o stačiom kitą? Nerandu taisyklėse.
  5. Dar iš duomenų: šaulių, šaudančių nuo kumščio vidutiniai gimimo metai 1984, nuo delno 1988.
  6. Kurį laiką negalėjau apsispręsti, ar šaudyti stačiom nuo kumščio, ar nuo delno. Ta proga parinkau statistikos, gal kam bus įdomu. Duomenys iš šių metų pasaulio taurių finalų, pneumatika ir mažo kalibro stačiom. Vyrai ir moterys, du pratimai, keturios pasaulio taurės varžybos, po aštuonis šaulius finale, tai iš viso 128 dalyviai, bet kai kurie kartojasi, tai gavosi 73 šauliai. Asmeniniai duomenys iš ISSF duomenų bazės, duomenys apie padėtis iš nuotraukų. Surinkti duomenys čia: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1cC4Yj9oAZfcfbMvggKnLszJeNTZob1eePYCFcMt3rTg/edit?usp=sharing šaulių nuotraukos iš finalų čia: https://drive.google.com/folderview?id=0BzFLyDKid0qWSXFwU19PNUw0dTg&usp=drive_web Iš 43 moterų: 25-ios [58%] šaudo nuo kumščio, 16-a [37%] nuo delno, 2-i ant/tarp pirštų. Iš 30 vyrų: 8-i [36%] nuo kumščio ir 22-u [73%] nuo delno. Taigi, moterys daugiau nuo kumščio, vyrai daugiau nuo delno. Viena iš priežasčių turbūt - dėl ūgio. Vidutinis moterų ūgis (šituose duomenyse) 165, vyrų - 178. Beje, vidutinis moterų, šaudančių nuo kumščio ūgis 164, šaudančių nuo delno - 166. Vyrų nuo kumščio 177, nuo delno 178. Taigi, panašu, kad aukštesni labiau šaudo nuo delno. Bet yra išimčių, pvz. Martina Lindsay Veloso (kuri beje laimėjo penumatiką Miunchene 14 metų amžiaus) šaudo nuo delno, ūgis 156.
  7. Žiūronas

    Patarkit, kokie yra geri žiūronų modeliai, kad tiktų ir 50m, ir 10m šautuvo pratimams? Taip pat, kur gauti gerą stovą. Bandžiau naudoti fotoaparato trikojį stovą, tai - nelabai. Stovo kojos gaunasi gana plačiai, užima daug vietos ir sunku susireguliuoti, kad netrukdytų sau ir kaimynui.
  8. Treniruočių programa šautuvui

    Papildymas - atsirado 3-ia dalis. VARŽYBOS 1. Šaudymas kaip per varžybas/Šūvio rutina Treniruočių planas 7 Tikslas - išmokti atkartoti lygiai tokią pačią savo šūvio rutiną daug kartų, patikrinti ir sustiprinti savo moralinio pasiruošimo šūvio rutiną. 1.1 Surašykite visą savo šaudymo rutiną ant popieriaus ir palaipsniui ją įtvirtinkite. Pavyzdžiui - Pagalvoju apie gerą šaudymą - Užtaisau ir pakeliu ginklą - Patikrinu išorinę kūno padėtį - Kvėpavimas ir atsipalaidavimas - Prisitaikau į taikinio sritį ir patikrinu pusiausvyrą - Vidinė pozicija (pasižiūriu į šoną) - Patikrinu ar ar taikikliai sulygiuoti - Prisitaikau tiksliai į taikinį ir pradedu nuspaudimą - Patikrinu vidinę savijautą, jeigu atrodo negerai - atidedu ir pradedu iš naujo - Pasiruošiu šūviui ir paleidžiu šūvį - Seku šūvį, pavaizduoju šūvį mintyse, analizuoju - Patikrinu pataikymą Pagal šį pavyzdį užrašykite savo asmeninę šaudymo rutiną. Treniruočių planas 8 1.2 Laikas pasiruošimui 10 min 1.3 60 šūvių sutelkiant dėmesį savo šaudymo rutinos atkartojimui kiekvienam šūviui tiksliai taip, kaip surašyta 2. Varžybų taktika 2.1 Treniruokitės šaudyti įvairiomis aplinkos sąlygimis, pvz. su skirtingu apšvietimu, oro sąlygomis lauke, prie skirtingo vėjo 2.2 Susidarykite varžybų planus iš anksto 2.3 Varžyboms ruoškitės sistemingai 3. Bandomosios varžybos 3.1 Šaudykite kaip varžybose, bet 10-20 šūvių daugiau, nei atitinkamas pratimas varžybose 3.2 Dvigubai daugiau šūvių, negu bus varžybose 4. Tikros varžybos
  9. Turiu keletą suomiškų treniruočių programų, gal kam bus įdomu. Aprašymai pusiau angliškai, pusiau suomiškai, tai pabandysiu išversti. Palaikymas-Tobulinimas-Varžybos [čia programos pavadinimas] Šita programa skirta pažengusiems šauliams, tikslas – kryptingai tobulinti šaudymo techniką. Turinys 1 Palaikymas - padėties tvirtinimas (kūnas, galva, rankos) - ginklo laikymas ir pusiausvyra - nuspaudimo švarumas - įvykdymas iki galo 2 Tobulinimas - taikymosi tikslumas ir užėjimas į taikinį - taikymosi laikas ir nuspaudimo laikas - vidinė padėtis - šūvio atpažinimas 3 Varžybos - šūvio atlikimo rutina - varžybų taktika - bandomosios varžybos - tikros varžybos Treniruočių tikslai ir planai (turiu tik 1-2, varžybų ne) PALAIKYMAS Ginklo laikymas ir pusiausvyra stovint 1. Bendras pusiausvyros treniravimas. 1.1 Stovėti užsimerkus 5 x 1 min. 1.2 Stovėti ant vienos kojos užsimerkus 2 x 5 x 1 min (abi kojos). 1.3 Tą patį pakartoti ant balansavimo lėkštės (užsimerkus) [yra tokios lėkštės maždaug picos dydžio, su atramos tašku per vidurį]. 2. Pusiausvyra šaudymo padėtyje (užsimerkus, šautuvą laikant įprastai, ir paskui atvirkščiai į kairę pusę) 2 x 10 x 30 sek. 2.1 Be aprangos. 2.2 Tik su švarku ir pirštine. Ginklo laikymo pratimai (su apranga) 1. Padėties patvarumas 1.1 ginklo laikymas (į abi puses). 1.2 ilgas laikymas (30-45-60 sek), nesitaikyti, koncentruotis į vidinį padėties pajautimą ir pusiausvyrą. 1.3 ilgas laikymas padėtyje nuo kelio. 2. Taiklumas 2.1 šūvio trukmė (10-20 sek) įskaitant prisitaikymą. 2.2 treniruotis visada įmaišant tuščių šūvių. 3. Vertikalių ir horizontalių linijų šaudymas [nelabai supratau, kas čia]. 3.1 linijų plotis mažiausiai 10 mm (pneumatiniu šautuvu). Treniruočių planas 1 1. Laikymas (Pastaba: ginklo laikymo pratimai gali būti įmaišomi į bet kurią treniruotę) 1.1. Ginklo laikymas užsimerkus 2 x 10 x 30 sek (abi pusės, tik su švarku ir pirštine). 1.2. Laikymas užsimerkus su švariais tuščiais šūviais. 1.2.1 10 x 30 sek, 30 sek poilsis. 1.2.2 10 x 10 sek, 30 sek poilsis. 1.3 10 šūvių vertikalia linija, 10 horizontalia [??]. 1.4. Laikymas nusitaikius į taikinį su švariais tuščiais šūviais. 1.4.1 10 x 15 sek, 30 sek poilsis. 1.4.2 10 x 10 sek, 30 sek poilsis. 1.5. Šaudymas su šoviniais (dėmesys atsipalaidavimui, vidinės padėties stebėjimui). 1.6. Laikymas į kairę pusę 10 x 1 min (nesitaikant). 2. Padėties tvirtinimas 2.1 Rasti padėtį, 5 šūviai, atsistoti (kartoti daug kartų). 2.2 Padaryti 1 šūvį, atsistoti, padaryti 2 šūvius, atsistoti, ir t.t. iki 10 šūvių. 2.3 Padaryti 1 tuščią šūvį, 1 pilną šūvį, atsistoti, 2 x (1 tuščią + 1 pilną), atsistoti, ir t.t. iki 5 šūvių. 3. Nuspaudimo švarumas 3.1 Koncentruotis į pajautimą. 3.2 Šaudyti nuo atramos sėdint (tam, kad išmokti nuspaudimą kai šautuvas yra stabilioje padėtyje). 3.3 Užsimerkus (tušti ir pilni šūviai). 3.4 Baltas taikinys (tušti ir pilni šūviai). 3.4.1 nešaudyti grupėmis [kaip suprantu, reikia stengtis nepadaryt vienos skylės, galima prasukinėti baltą taikinį]. 3.5 Šaudyti į baltą su skyle arba grupuoti [skylė pasidaro nuo šaudymo į tą pačią vietą]. Treniruočių planas 2 1. Nuspaudimo švarumas 1.1 Patiktinti piršto padėtį ir piršto judėjimą nuspaudžiant, po nuspaudimo pirštas turi atsitraukti tiesiai į pradinę padėtį. 1.2 40 šūvių nuo atramos sėdint. 1.3 10 tuščių šūvių užsimerkus. 1.4 10 šūvių į baltą taikinį. 1.5 10 į taikinį su skyle. 1.6 4 x 5 šūviai grupuojant. 1.7 (1 tuščias šūvis užsimerkus + 1 tuščias į taikinį + 3 pilni) x 6 kartus. 1.7 20 normalių šūvių (koncentruojantis į nuspaudimo švarumą, nežiūrėti į rezultatus). 1.8 Laikymas į kairę pusę 10 x 1 min (nesitaikant). TOBULINIMAS Treniruočių planas 3 1. Užėjimas į taikinį Tikslas - pagerinti taikymosi tikslumą, užeiti į tikslaus prisitaikymo vietą taikinyje visąlaik lygiai ta pačia kryptimi. 1.1 Laikyti ir šaudyti tuščiais 10 šūvių. Dėmesys užėjimui, užėjimas visą laiką iš tos pačios pusės. 1.2 30 šūvių normaliai. Dėmesys užėjimui. 10 min pertrauka 1.3 10 tuščių šūvių. 1.4 30 normalių šūvių. 1.5 Laikymas į kairę pusę 10 x 1 min. Treniruočių planas 4 2. Nuspaudimo laikas Tikslas - nusiteikti morališkai, patikrinti vidinę padėtį ir būti pasiruošus šuviui. 2.1 30 šūvių nuo atramos sėdint greitu tempu. 2.2 10 šūvių į baltą greitu tempu. 2.3 10 tuščiais į juodą taikinį greitu tempu. 2.4 (1 tuščias + 1 pilnas) x 5. 2.5 20 šūvių su pirmu geru prisitaikymu [neatidedant]. 2.6 40 normalių šūvių greitu tempu. Jeigu nepavyksta išlaikyti tempo, pradėti iš naujo. 2.7 Laikymas į kairę pusę 10 x 1 min (nesitaikant). Treniruočių planas 5 3. Vidinė padėtis Tikslas - išmokti pastebėti ir kontroliuoti kūno vidinius signalus, pasiruošti geram šūviui. 3.1 Laikyti užsimerkus 2 x 5 x 30 sek (į dešinę ir kairę pusę). Stebėti kūno padėtį. 3.2 10 tuščių šūviu tik gerai pasiruošus. Pradėti tikrinti vidinę padėtį bent 15 sek prieš pradedant taikytis. 3.3 40 normalių šūvių. Stebėti vidinę padėtį bent 10 sek prieš šūvį. 10 min pertrauka 3.4 Laikyti užsimerkus (tik dešinė pusė). Stebėti kūno padėtį. 3.5 30 normalių šūvių. Stebėti vidinę padėtį bent 10 sek prieš šūvį. 3.6 Laikymas į kairę pusę 10 x 1 min. Treniruočių planas 6 4. Šūvio atpažinimas Jeigu nesijaučia gerai, tai ir bus blogai. Tikslas - atpažinti blogus šūvius. Šitoj treniruotėj - tik geri šūviai. 4.1 30 šūvių nuo atramos sėdint. 4.2 40 normalių šūvių, dėmesį sutelkiant į šūvio prognozavimą. Jeigu atrodo gerai - šauti, jei bet truputį ne - atidėti. 4.3 (1 tuščias užsimerkus + 1 tuščias į taikinį + 1 normalus) x 10. 4.4 20 normalių šūvių, dėmesį sutelkiant į šūvio prognozavimą. 4.5 Laikymas į kairę pusę 10 x 1 min.
  10. Hitex apranga

    Kątik grįžau iš gamyklos, užsisakiau SMART modelį. Tai toks jų vidutinio lygio modelis, manau, kad keliems metams bus pats tas, o paskui bus matyt. Dar paėmiau apatinį komplektą COLDWINTER, tokius čia dauguma naudoja, ir tie, kurių viršutinė apranga ne KT. Vakar jiems skambinau, su pačiu KT pakalbėjau, labai maloniai viską paaiškino, kuo skiriasi jų modeliai ir pan. Šiaip pati gamykla nedidelė, bet matosi, kad labai daug gamina, pilna dėžių į visus pasaulio kraštus.
  11. Hitex apranga

    Dabar galvoju, gal visgi imt KT, bet dar galutinai neapsisprendžiau. Su tais čekais kažkaip sunku kontaktuot, parašiau prieš porą savaičių kelis užklausimus, tai dar nieko neatsakė. Prašiau, kad atsiųstų pavyzdį, kaip moteriškas variantas atrodo, nes visur paveiksliukai tik vyriškų. Be to KT galiu nuvažiuot į fabriką čia netoli ir jie išmatuos, o Hitex tektų pačiai išsimatuot, tai jei dar ką ne taip išsimatuosiu. Dėl Hitex girdėjau, kad praėjo patikrą iš karto, be jokio paglamžymo. Bet bent čia nieks nežino, kaip jinai atrodys pvz. po dviejų metų, nes nieks iki šiol neturėjo tokios. Beje, nacionalinėj rinktinėj (vienas iš klubo yra rinktinės narys) pataria keisti aprangą kas tris metus, ir turėti du komplektus, t.y. po 1,5 metų pradėti naudoti naują, tada dar po 1,5 metų tą senesnę pakeisti į naują ir t.t. Na čia olimpiadininkams ir pan. Realiai tai ir rinktinės nariai taip dažnai nekeičia. Aš tai norėčiau bent kokiem penkiem metam. Aišku, nežinau šaudysiu ar nešaudysiu tiek, bet jeigu šaudysiu, tai gerai būtų, kad ilgai užtektų. Dabar naudoju tokią švedišką, klube yra vaikams skirta ir pradedantiems. Ten švarkai berniukiško kirpimo, tai man pora viršutinių sagų ant ribos susisega, ir nebelieka 7cm užėjimo, kur pagal taisykles turi būt, patikros nepraeičiau. Kol kas buvau poroj regioninių varžybų, tai tikrino tik šautuvus, bet kur rimtesnės, tai sako tikrina viską. Dėl šautuvų pagrinde žiūri, kad svorio neviršytų.
  12. Hitex apranga

    Jau pradėjau vėl šaudyti prieš porą mėnesių čia Suomijoj , tai dabar žiūriu aprangos. Vietiniai daugiausiai naudoja KT. Bet sako, kad dabar Hitex geresnė medžiaga, nors nežinau, kaip pasiuvimas. Kainuoja panašiai, tiek vidutinio lygio modeliai, tiek pagrindiniai. Dėl KT dar girdėjau, kad buvo neseniai kažkoks čempionatas, kur daug nuvažiavo su naujom KT aprangom ir nepraėjo patikros, nes buvo per kieta. Tada atidaužė aprangas ir praėjo iš antro karto. Tai po to KT pradėjo daryti minkštesnes, negu reikia, dėl visa ko.
  13. Užrašai ant šaudymo aprangos

    Jei dar aktualu, prikabinu ISSF taiskyklių priedą su paveiksliukais. ISSF_remeju_logotiai.pdf Indrė
  14. Hitex apranga

    Sveiki, gal kas nors naudojat Hitex aprangą, arba gal teko girdėt kokių atsiliepimų? Čia Čekų gamybos http://www.hitex.cz/en/ . linkėjimai, Indrė
×